Wiadomości z Chorzowa

Funkcjonowanie chorzowskiego Urzędu Miejskiego od 22 kwietnia

  • Dodano: 2020-04-22 07:45, aktualizacja: 2020-04-22 08:01

Od środy 22 kwietnia przywraca się w niżej wymienionych wydziałach możliwość bezpośredniej,lecz ograniczonej obsługi Mieszkańców:

1. Wydział Spraw Obywatelskich (Referat Komunikacji, Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych)

2. Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

3. Wydział Zasobów Komunalnych

4. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

5. Wydział Usług Komunalnych i Ekologii

6. Urząd Stanu Cywilnego

W trosce o bezpieczeństwo Mieszkańcow oraz pracowników urzędu wprowadzamy zasady ograniczonego poruszania się po urzędzie:

  • sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane będą wyłącznie w Pawilonie C pod estakadą
  • sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane będą w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku będzie odizolowana od reszty gmachu. Mieszkańców chcących załatwić te sprawy proszeni są, by kierować się do urzędu od ulicy Jagiellońskiej
  • sprawy związane z czterema pozostałymi wydziałami wymienionymi w punktach 2,3,4,5 załatwiane będą wyłącznie na parterze, w holu głównym, gdzie powstały cztery stanowiska do bezpiecznej obsługi Mieszkańców. Stanowiska te wyposażone są w przegrody, zapewniające odpowiednie odległości między stronami.

Mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta zobowiązani są  umówić się telefonicznie na konkretny dzień i konkretną godzinę dzwoniąc na numery:

Referat Komunikacji - dowody rejestracyjne, prawa jazdy

32 4165132

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

32 4165010 

Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

32 4165334

Wydział Zasobów Komunalnych

32 4165121

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

32 4165027

Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – sprawy ochrony środowiska i gospodarki komunalnej

32 4165413

Wydział Usług Komunalnych i Ekologii – Referat Gospodarki Odpadami

32 4165028

Urząd Stanu Cywilnego

32 2412749

Składanie dokumentów do urzędu będzie realizowane poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku urzędu.

Pozostałe wydziały Urzędu Miasta obsługują strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap).

Wydział Budżetu i Analiz

32 4165108

Wydział Działalności Gospodarczej

32 4165015

Wydział Edukacji

32 4165402

Wydział Egzekucji i Windykacji

32 4165134

Wydział Geodezji

32 4165431

Wydział Informatyki

32 4165304

Wydział Inwestycji Komunalnych

32 4165438

Wydział Księgowości

32 4165105

Wydział Kultury, Sportu i Turystyki

32 4165313

Wydział Obsługi Technicznej

32 4165328

Wydział Organizacyjny i Kadr

32 4165307

Wydział Polityki Społecznej

32 4165226

Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej

32 4165220

Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych

32 4165627

Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności

32 4165987

Wydział Zarządzania Nieruchomościami

32 4165425

Wydział Zasobów Komunalnych

32 4165121

Wydział Zdrowia

32 4165238

Kancelaria Rady Miasta

32 4165205

Straż Miejska tel. Alarmowy 986

32 2416145

Biuro Audytu i Kontroli tel. wew. 235

32 4165000

Biuro Inspektora Ochrony Danych Osobowych

695561215

Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków

32 4165415

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

32 4165420

Biuro Zamówień Publicznych

32 4165237

 

Komentarze (1)    dodaj »

  • Marian

    Kiedy będzie czynna kasa, piszcie konkretnie.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojChorzow.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również